Spread the love

Kompanija LG iškėlė tikslą išeiti į profesionalių planšetinių kompiuterių rinką ir pastumti net pačią Microsoft, kuri tvirtai įleido šaknis šioje sferoje ir nenusiteikusi dalintis savo rinkos dalimi su kažkokiais ten korėjiečiais. Priminsime, kad Microsoft Surface Pro 3, išleista anksčiau šiais metais, laikoma pačia populiariausia planšete tarp profesionalių modelių, orientuotų į verslo klientus.

Microsoft Surface Pro 3

Microsoft Surface Pro 3

Kada LG planuoja parodyti Microsoft, ką ji sugeba, kol kas nepranešama, tačiau grįžkime į praeitų metų pradžią, kai LG jau bandė užimti vietą po saule pro-planšečių rinkoje. 2013 m vasarį ji oficialiai pristatė savo hibridinį kompiuterį Tap-Book, parodytą fotografijoje ir orientuotą į verslininkus ir kitus rimtus žmones. Transformeris išsiskyrė neįprastu korpusu-slaideriu, kas galėjo jį padaryti visai populiariu, tačiau iš tiesų neigiamai atsiliepė pardavimams.

Tap-Book

Tap-Book


Kompiuteris tada gavo 11,6 colių ekraną su sensoriniu paviršiumi ir visai neblogas charakteristikas, tačiau tikslinė auditorija teikė pirmenybę labiau tradiciniams sprendimams, tokiems kaip įprasti nešiojamieji kompiuteriai-jie buvo ir galingesni, ir funkcionalesni. Dabar gi visame pasaulyje aktyviai platinamas Microsoft Surface Pro 3, kuris iš esmės mažai kuo skiriasi nuo nešiojamojo kompiuteriu, tame tarpe ir dėka savo 12,6 colių ekranui. LG turi tikslą pakartoti bandymą atverti sau verslo planšečių rinką ir ji tai padarys, ekspertų nuomone, jau naujų metų pradžioje.


[crp limit=“2″]


About The Author
-

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *